Po miesiącach testów wreszcie możemy ogłosić, że powstał nowy produkt naszej firmy – gra PubCrime. Pierwsze rozgrywki odbędą się 5 kwietnia w sześciu miastach – Bydgoszczy, Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu – dokładną rozpiskę można znaleźć na https://pubcrime.pl/gdzie-gramy/ Skąd pomysł na nową rozrywkę? Nasz...
Choć mogłoby się wydawać, że logiczną odpowiedzią na powyższe pytanie jest: po prostu dobrze gotować, nie jest ona wcale tak oczywista. Kiedy początkujący restauratorzy czy właściciele barów, kawiarni, pubów, foodtracków i każdego innego miejsca, w którym można coś przekąsić, tworzą biznesplan, prawie zawsze zaczynają...
Chyba każdy z nas słyszał choć jedno z pojęć wymienionych w tytule. Niektórzy używają je zamiennie, inni natomiast twierdzą, że to dwie odrębne dziedziny. Faktem jest, że przenikają i łączą się wzajemnie. Jednakże warto poświęcić chwilę na zdefiniowanie cech charakteryzujących marketing i Public Relations....
Obecnie z Facebooka na całym świecie korzysta ponad 2 miliardy osób, natomiast np. z Instagrama 800 milionów – zwłaszcza ludzi młodych. Można więc śmiało stwierdzić, że są to kanały, które powinny zawrzeć się w strategii marketingowej lokalu gastronomicznego – możemy tam przecież tworzyć wydarzenia,...